21 Ekim 2014 Salı

Pastamız

Bu aralar sık sık doğumgünü kutlaması yapar olduk. İzlediğimiz bir çizgi filmde karakterin doğum günü vardı, neden benim doğum günüm yok diye kriz başlayınca anne kişisi hızlıca bir pasta ile kutlama hazırlayıp durumu çözdü, iyi ki doğdun Ege Demir şarkısı eşliğinde mumlar 3-5 kere üflendi,  fotoğraflar çekildi, herşey tatlıya bağlandı:) Artık pastanın tadından mıdır, mum üflemenin güzelliğinden midir sıkça doğum günü kutlar olduk:)

İşte şimdi de bir pasta tarifi için buradayım ama bu bildiğiniz pastalardan farklı:) Oğlumun önce benim için yapıp sonra kendisine çevirdiği pasta:) Detaylara gelince buyrun malzemeler ve resimli anlatım:

- Un (Miktarlar göz kararı kıvama göre ayarlanabilir)
- Su
- Tuz
- Gıda boyası
- Ahşap Boncuk
- Ahşap çubuklar





'Bunu senin için yaptım anne hadi üfle' :)


Konsantrasyona dikkat:)


Bu da kendisi için yaptığı pasta, mumları üflüyormuş:)

Oyun hamuru ile bol miktarda vakit geçiriyoruz, hazır oyun hamurları da kullanıyoruz ama genellikle kendimiz yapmayı tercih ediyoruz çünkü yaparken kirleniyoruz, batıyoruz kısacası çok eğleniyoruz:) Ayrıca kolaylıkla bulunabilen çubuk, boncuk gibi materyalleri de aktiviteye katıp, ince motor becerileri için fayda sağlamaya çalışıyorum. Bu sayede yapılan aktivitenin süresi de oldukça uzuyor:)

Görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...