11 Haziran 2012 Pazartesi

Çift Çizgi

Tarih 17.08.2011... Hasta olduğum için 2 gün evde raporlu yatıyorum. Hasta olmanın en güzel tarafı da sanırım bu; herkes işe giderken sen evde bütün gün yatıyorsun. Gerçi bu tam tatil gibi de olmuyor, çünkü hastalıklarım antibiyotiksiz, yatak döşek yatmadan geçmiyorL İşte yine böyle bir hastalık sürecinde, tek başıma evde yatarken içimden bir ses beni dürttü ve kalkıp bir test yapmamı söyledi. Bir süredir şüphelerim vardı ama tam da emin olamıyordum, çünkü kendimi bildim bileli adet düzensizliği yaşıyorum, bununla ilgili değişik zamanlarda değişik doktorlarda tedaviler gördüm ama tedavi bittiğinde düzensizlik yine kendini gösteriyordu.  Ne zaman aklıma bunlar gelse içime ya çocuğum olmazsa diye korku doluyordu.
İşte bu şüpheler ve korkular eşliğinde tüm halsizliğime rağmen eczaneye gitmeye karar verdim. Ne de olsa eczane eve çok yakındı, çok yorulmazdım. Ama testi almak bu kadar kolay olmayacaktı. Çünkü yakındaki eczaneye tam girecektim ki her zaman alışveriş ettiğim, ederken de sohbet ettiğim eczacıyı içeride gördüm, görmemle de eczaneyi transit geçmem bir olduJ İçeride başka kimin olmasını bekliyordum bilmiyorum… Neyse ki ileride bir tane daha eczane vardı. Daha kapısına gelmeden camdan komşumuz olan eczacı bayanın eşini gördüm ve o anda zaten testi oradan alamamaya karar vermiştim bile. Kendime acayip kızmıştım, ne var yani sadece içeri girip gebelik testi istediğimi söyleyecektim. Ama nedense bir türlü yapamıyordum. Sanırım tekrar karşılaşma ihtimalimin yüksek olduğu kişilerle bu muhabbete girmek istediğim bir durum değildi. Ne de olsa henüz hamile olup olmadığım kesin değildi. Kendime söylene söylene yürümeye başladım. Bildiğim başka eczane olmadığından daha önce girmediğim bir sokağa girdim. O çevredeki sokakları tavaf ettikten sonra nihayet bir eczane daha gördüm. Artık ne olursa olsun bu eczaneye girecektim ve de girdim.
Sonuç olarak aşırı halsiz düşmüş halde, elimde iki gebelik testi, içimde de büyük umutlarla eve döndüm. Döner dönmez testi yapmak istiyordum ama hastalığım buna izin vermedi, kendimi yatağa zor attım, uzunca bir süre dinlendikten sonra ilk testi denedim. İlk koyu çizginin yanında çok çok çoook hafif pembe bir çizgi belirdi. Rengi öyle açıktı ki aslında yok da, ben mi var görüyorum diye epey tereddüt ettim. İki test aldığıma sevinerek diğer testi de denedim ve evet ikinci çizgi karşımdaydı şimdi gerçekten oradaydı! Daha önce hamile kaldığımda eşime nasıl söylerim diye hep düşünmüş ve her defasında değişik sürprizler planlamıştım. Ama şimdi hiçbiri aklımda yoktu, direkt telefonu aldım ve karşıma çıkan eşime “hamileyim” dedim. Hiçbirşey demeden konuşmadan uzun upuzun güldük…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...