13 Haziran 2012 Çarşamba

Ortaya Bir Karışık

Tarih 15.10.2011… Kendimi bildim bileli nedense kızım olacağını düşünmüşümdür. Hatta kızımın adı bile net. Ama şimdi hamileyken bu konu çok karışık, oğlum da olacak gibi geliyor. Bu durumda eksik olan bir erkek ismi ortaya çıkıyor. Eşimle epey beyin fırtınası yaptıktan sonra (kasırga da diyebilirim çünkü çok ayrı tellerde takılıyoruz) erkek ismine de karar verdik. Bir kere cinsiyeti ne olursa olsun iki isimli olacak. Bir adı kız olursa “Ekin” erkek olursa “Ege”.  Peki bebişim söyle bana Ekin misin Ege mi?
Tarih 29.10.2011… Veeeeeeeeee o bir erkeeeeeek!!! Artık hayatımda 2 erkek var, tek değilsin yani kocacımJ Aramıza hoş geliyorsun Ege’cimJJ
Tarih 01.11.2011…Eşimle akşam yemek yemiş, koltukta keyif yapıyorduk. Bir yandan da ben hararetli hararetli bugün iş yerinde olanları anlatıyordum. Derken “Pıt” diye bir şey hissettim, sanki bir mısır tanesi patlamış, sanki bir taş durgun suya düşmüş, sanki kutu kolanın kapağı açılmış gibi…Hafif, sakin, sessiz…Direkt ellerimi karnıma götürdüm, bir tekmeydi bu hissettiğim, oğlumun ilk tekmesi…
Tarih 19.11.2011… Ve karşınızda EGE DEMİİİİİİİİİİİİİİİİİR!!! Bebişimizin ismine kesin ve net olarak karar verdik;
Ege DemirJ
Ege Demir paşanın ilk anlaşılır fotoğrafı (gerçi resimde 36 haftalık hamileyim:s)




                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...