3 Temmuz 2012 Salı

Eminönü Çıkartması

Çokoprensim için hazırlıklar son hız devam ediyor. Eksikler listemdeki bir maddenin yanına daha tamam işareti koymak için her haftasonu kendimizi bir yerlerde buluyoruz. Bu yerlerin arasında en sevdiğim de Eminönü, bana İzmir’in Kemeraltı’sını anımsatıyor, ne ararsan var kalabalık, curcuna, itişkakışJ Bebek alışverişi için derin araştırmalarım sonucu bir liste yapmıştım, bu listeye; alınması gereken her şeyi, internetteki en uygun fiyatları ve hangi sitede satıldığı ile ilgili bilgileriyle beraber yazmıştım, sonra da bu listeyi yanıma alıp ver elini Eminönü Havuzlu Han… Hanın en alt katında Bebe Çeyiz Sarayı var, fiyatlar gerçekten uygun, nakit alışverişlerde indirim de yapılıyor. Bir sürü dükkândan oluşan tek bir mağaza burası, alacaklarınızın hepsini arabaya koyup en son kasanın bulunduğu dükkana gidiyorsunuz. Biz giysi ve büyük kalemler dışında neredeyse her şeyi buradan aldık.
Bebek şekerleri için bütün Eminönünü gezdik diyebilirim. Kız için bakıyor olsaydık aklımdaki bebek şekeri netti. Melekli bebek şekeri... hatta bunun mavili olanları da var ama yine de çok kız işi olur diye vazgeçtim, Eminönünün altını üstüne getirip en son annesinin kuzusuna çok şirin kuzular, badem şekeri, tül, kurdela ve kuzuları takacağımız mavi tüllü sepet aldık. Kuzuların daha sonra buzdolabı magneti olabilmesi için internetten arkalarına yapıştırılacak mıknatıs aldım. Etiketlerini Kadıköyden çok ucuza bastırdık. İzne ayrıldığımda bunlarla uğraşmak ayrı bir keyif oldu. Nihayetinde ortaya bu sevimli bebek şekerleri çıktı.



Bebek şekeri sepetimiz ve teyzesinin çokoprensimin ağzından misafirlerimize hitaben yazdığı hoşgeldin yazımız..




Bebek şekerlerimiz melekli olamasa da kapı süsümüz melekli olduJ Hatta ilk kapı süsünü internetten almıştım daha sonra Eminönünde çok daha büyüğünü görünce onu da aldım, büyük olan hastane kapı süsümüz, küçüğü de yatağın ayak kısmına takıldı. Bir tane de melekli kapı tokmağı süsümüz var ama onu da serum takılan yere astık. Çok şirin olduJ


Hastane odası süslemek için bol bol tül, balon ve bilumum süs aldık, çokoprensimin karşılanması çok güzel olacak...

2 yorum:

  1. Henüz kızlarım 9.aylarinda olsalarda sanki bizim bebek hazırlık telaşımızın üzerinden yıllar yıllar gecmis gibi ,erkek bebek icin seçenek az olmasına rağmen melek kanatları ve kuzu kar çok sırın olmuş bence ...sonuçta hepsi birer ana kuzusu ve melek değil mı?bundan sonra takipdeyim ben de beklerim defnevederin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aynı his bende de var, sanki çok önce yaşanmış, geçmiş gibi:)Beğenmenize sevindim:)Hemen ziyaret ettim ve iki şirinenin odasını çok beğendim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...