21 Temmuz 2012 Cumartesi

Gamze misin nesin!

Tarih 09.05.2012…Çokoprensim koskocamaaan 1 aylıkJ 10 gün önce kontrol için doktorumuza geldiğimizde kilosu olması gerekenin biraz altındaydı. Hırslanıp sık sık emzirsem de hayatta 10 günde 600grlık açığı kapatamayız diye düşünmüştüm ki bugün farkı kapattığımızı hatta farka açık ara fark attığımızı öğrenince sevinçten havalara uçtum. Boyumuz da ortalamanın üzerindeymiş çok sevindim, gerçi bunu kime söylesem eşim de ben de uzun olduğumuz için normal karşıladı ama ne bileyim ben coşkuyla karşıladım işteJ
Doğumdan sonra çocuk doktorumuz bebişimizde popo gamzesi olduğunu, 1.ay kontrolünde ultrasonla bakılacağını söylemişti. Popo gamzesi diye bir şey de ilk kez duydum, çok yaygınmış, ismi çok komikJ Ama ultrason sonrası pek de komik gelmiyordu. Çünkü ultrasonla bakılmasının sebebi gamzenin arkasında omuriliğe giden bir delik olup olmadığıydı ve bizde var çıktı… Ultrasonda var görünen her zaman var olduğu anlamını taşımayacağı için ikinci adım olan MR çekileceği söylendi. 1 aylık bebek ve MR… MR çekilirken kıpırdamaması gerektiği için de bayıltarak anestezi ile yapılacakmış. Anestezi öncesi 4 saat, sonrasında 1 saat aç olması gerekiyormuş… Allah’ım sen bize yardım et, sen benim bebeğimi koru…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...